Popularne posty z tego bloga
Utrwalamy głoski szumiące - sz, ż, cz,dż
Materiały do ćwiczeń utrwalających w mowie dziecka poprawną realizację głosek „sz”, „cz”, „ż”, „dż” Głoski zaburzone Głoski zaburzone w sąsiedztwie samogłosek Głoski zaburzone w grupie spółgłoskowej Głoski zaburzone w wyrazach trudnych w nagłosie w śródgłosie w wygłosie w nagłosie w śródgłosie „sz” szafa szopa szal szelki szuflada szufelka szympans szyna szyba wieszak kieliszek kalosze ptaszek koszyk kalosz klosz kapelusz wąż (sz) jeż (sz) mysz talerz (sz) garaż (sz) szklanka sznurek szpulka sznurowadło szpilka sztandar szlak szkoła szpadel muszka broszka poduszka gruszka kasztan puszka szewc zeszyt listonosz szosa szyszka „ż” „rz” żaba żagiel żarówka żołędzie r
ALFABET LOGOPEDYCZNY F jak fryzjer
Dzieci na zajęciach zrealizowały kolejne zadanie projektowe z ALFABET LOGOPEDYCZNY F jak fryzjer U fryzjera był mikołaj, duszek i chłopczyk . Podczas tego zadania dzieci ćwiczyły: ruchy precyzyjne ręki🖐 prawidłowy tor oddechowy💨 wydłużanie fazy wydechu💤 powtarzanie glosek i wyrazów (wypisane na brodzie Mikołaja i duszka)🎅👻 mięsień okrężny warg💋 Pozycję spoczynkową języka👅
Komentarze
Prześlij komentarz